Κατασκευαστής: Suzuki
Κωδικός Προϊόντος: suzukidf225zx
Διαθεσιμότητα: Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας
19.050,00€ 25.400,00€
Χωρίς ΦΠΑ: 15.362,90€

Ποσότητα

Icon Ρωτήστε για αυτό το προϊόν
Στοιχεία Επικοινωνίας
  • Email

    info[@]megasalapatas.gr

  • Phone

    27520 25800-26400

    Δευτ. - Παρ. : 09:00 - 20:30 / Σάββ.: 9:00 – 18:00

Φόρμα Επικονωνίας

Περιγραφή

Μίζα-Χειριστήριο-Τριμ-Τιλτ-MFG

Βάρος: 263κιλά

ΙΣΧΥΡΟΙ

GEAR RATIO

OFFSET DRIVESHAFT

MULTI-STAGE INDUCTION

ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ

SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN

WATER DETECTING SYSTEM

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΙ

TILT LIMIT

TROLL MODE

KEYLESS START SYSTEM

Κανείς δεν παραδίδει περισσότερες βελτιώσεις απόδοσης από την Suzuki.

Συνεχής μεταβολή του χρονισμού των βαλβίδων

Ο DF250 ενσωματώνει το προηγμένο σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT) της Suzuki. Το VVT χρησιμοποιείται για να αλλάξει το χρονισμό εισαγωγής με τον εκκεντροφόρο άξονα για τη βελτιστοποίηση του χρονισμού του εκκεντροφόρου άξονα για λειτουργία χαμηλής έως μεσαίας εμβέλειας. Σε συνδυασμό με το επιθετικό κάθισμα του εξωλέμβιου, το VVT προσφέρει μεγαλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες λειτουργίες για ισχυρή επιτάχυνση.

Picture of Continuously Variable Valve Timing

Σύστημα Εισαγωγής Μεταβλητού Μήκους (MSI)

Το σύστημα εισαγωγής πολλαπλών σταδίων της Suzuki χρησιμοποιείται για την αύξηση της απόδοσης του κινητήρα. Κάθε κύλινδρος σε αυτό το σύστημα είναι εφοδιασμένος με ένα σύνολο μικρών και μεγάλων αυλών εισαγωγής που χρησιμοποιούνται σε σχέση με την ταχύτητα του κινητήρα. Σε χαμηλότερες στροφές, οι μακρύτεροι σωλήνες παρέχουν τον βέλτιστο όγκο καθαρού αέρα μέσα στο θάλαμο, βελτιώνοντας την καύση και ενισχύοντας τη ροπή χαμηλής τάσης. Σε υψηλότερες στροφές, ανοίγει η βαλβίδα στον μικρότερο, άμεσο αγωγό εισαγωγής αφήνοντας αέρα στον θάλαμο να αυξάνει άμεσα την υψηλή ισχύ εξόδου υψηλής ταχύτητας. (DF250 / 225)

Picture of Multi Stage Induction
Diagram of Multi Stage Induction

Ανθεκτικότητα & Αξιοπιστία

Το περίβλημα του κινητήρα ξεκινάει με ένα ειδικό φινίρισμα που προσφέρει μέγιστη πρόσφυση  στο κράμα αλουμινίου Suzuki. Σε αυτό το υπόστρωμα εποξειδικού αστάρι, μαύρο μεταλλικό φινίρισμα και καθαρό φινίρισμα ακρυλικών ινών προστίθενται για να δημιουργηθεί μια αποτελεσματική επεξεργασία κατά της διάβρωσης. Αυτό το φινίρισμα μπορεί να βρεθεί σε όλα τα μοντέλα line-up της Suzuki.

Diagram of Durability & Reliability

Ηλεκτονική εισαγωγή καυσίμου

Η προηγμένη ηλεκτρονική έγχυση καυσίμου πολλαπλών σημείων, η οποία παρακολουθείται από τον ενσωματωμένο υπολογιστή 32-bit, διατηρεί την απόδοση του κινητήρα εξαιρετικά συντονισμένη. Ταυτόχρονα, η πλήρως τρανσιστορρισμένη ανάφλεξη παρέχει μια θερμότερη σπίθα με λιγότερες ηλεκτρονικές παρεμβολές.

Picture of Computer Efficient Fuel Injection

Εργονομικός Σχεδιασμός

Χάρη στην αποκλειστική γωνία κλίσης 55 ° και την οριζόντια διάταξη του κινητήριου άξονα, έχετε τη δύναμη και την απόδοση από ένα κομψό, συμπαγές εξωλέμβιο που θα έχει τέλεια εμφάνιση σε κάθε σκάφος - ειδικά στο δικό σας.

Diagram of Compact Designs

Καθαρότερη και πιο αποδοτική λειτουργία

Οι προηγμένες τεχνολογίες τετρακίνησης της Suzuki παρέχουν καθαρότερη, αποδοτικότερη λειτουργία που συμμορφώνεται με τα πρότυπα της Οδηγίας για τα σκάφη αναψυχής (RCD) και έλαβε βαθμολογία 3 αστέρων από την California Air Resources Board (CARB).

ULTRA LOW EMISSION / EPA 2006 STANDARD

Μεγαλύτερος λόγος μείωσης στη μετάδοση κίνησης

Η μείωση των σχέσεων δύο σταδίων της Suzuki έχει ως αποτέλεσμα μια σχέση μετάδοσης 2,29: 1. Περνάμε μια προπέλα μεγάλης διαμέτρου σχεδιασμένη να μετακινεί πολύ νερό - και πολλά σκάφη.

 

 

Εξωλέμβιες Μηχανές
Ισχύς (kw) - Εξωλέμβιες βάρκες 147
Κυβικά Εξωλέμβιας Μηχανής σε c.c 3614

Γράψτε μια αξιολόγηση

Σημείωση: η HTML δεν επεξεργάζεται!